CAFENEAUA „FREZIILOR ”


IM000016

Articolul următor
Lasă un comentariu

7,162 comentarii

  1. Fie ca bucuria Invierii Domnului sa va aduca in suflet Liniste si Pace si Fericirea de a petrece aceste clipe magice cu cei dragi. Hristos a inviat !

    Răspunde
  2. mioara

     /  Apr 24, 2011 @ 0:44

    HRISTOS A INVIAT!
    Photobucket

    Răspunde
  3. xenia

     /  Apr 15, 2012 @ 1:15


    Lumina Sfintei Invieri să vă ocrotească,iar bucuria şi liniştea să vă umple sufletele. Sărbători fericite,cu Iubire,Incredere şi Speranţă ,alături de cei dragi ! Hristos a Înviat !

    Răspunde
    • ADEVARAT A INVIAT ! Photobucket
      Multumesc pentru gandurile bune si cuvintele calde !

      Photobucket

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ACEASTA PAGINA ESTE INCHISA .
      VA INVIT PE CAFENEAUA ” FREZIILOR 1 ” ❗

      Răspunde
  4. Ileana

     /  Iun 14, 2013 @ 14:59

    Hristos S-a Inaltat!…Buna draga mea! Imi este dor de tine, de voi toti, imi este dor sa pot sta cu voi mai mult, insa timpul numi permite inca si am decis sa mai stau sa ajut putin copii, am luat un concediu si voi sta inca putin sa mai creasca nepotelul un pic,,, pana atunci voi intra mai rar, insa gandul si sufletul meu e la tine, la voi toti de aici, iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase, pentru imagini, cand intru si gasesc ceva de la voi ma simt ca acasa, ma simt mult mai bine. Multumesc din suflet pentru tot. Te imbratisez cu mare drag, iti doresc o zi frumoasa alaturi de cei dragi Pupici!

    Răspunde
    • ADEVARAT S-A INALTAT ! Ma bucur ca ti-ai facut timp sa intri si pe la mine, imi merg la suflet cuvintele tale … si mie imi este dor de tine 😉 Stai linistita si ceste nepotelul cu drag, ingrijeste-l ca pe o floare din gradina sufletului tau. Te pup dulce si iti doresc numai bine ! Noi suntem pe Cafeneaua Freziilor 3 ❗

      Răspunde
  5. Buna dimineata!
    Fac vizita la inceputul diminetii pentru ca peste zi imi este mai greu sa trec; ma coplesesc treburile,dar incet se apropie si de mine,mult asteptata si ravnita vacanta,mai am cateva zile si ma bucur mai ceva decat nepotul(decat un copil) !
    Cu siguranta ca vor fi schimbari si in modul cum imi voi incepe zilele de vacanta..😕 voi avea mai mult timp si de mine !
    O zi de marti cu bine si frumos,cu drag si bucurie alaturi de cei dragi !
    Nu prea am ce darui,dar saraca nu sunt( parafrazand pe Maica Tereza) asa ca va las gandul meu frumos si bun alaturi de o cafea calda si aromata,o floare,ceva care sa va faca sa zambiti macar o fractiune de secunda!? ) Conteaza !😀
    Reusite si toate cate iti si va doriti !
    Sa fiti iubite ,i !
    Te pup!

    Răspunde
  6. Buna dimineata,dragilor!
    Viata este despre gasirea echilibrului .
    Fii bun , dar nu lasa oamenii sa abuzeze de asta.
    Ai incredere, dar nu te lasa înselat .
    Fii multumit, dar nu te opri niciodata sa te îmbunatatesti.
    Sa aveti o zi minunata sa cum va place !
    Se apropie sarbatorile Nasterii Domnului,ale Craciunului si iernii… este perioada cea mai minunata din an!
    O zi buna si frumoasa alaturi de cei dragi!
    va imbratisez!

    Răspunde

Lasă un răspuns

