ANIVERSARI


Articolul următor
Lasă un comentariu

384 comentarii

  1. LA MULTI ANI❗ cu sanatate, bucurii si impliniri.
    Lumina lumanarilor in care vei sufla se va stinge – este anul care a trecut. Fie ca lumina cea noua a anului care vine sa fie mai bogata, mai calda, mai vesela! La multi ani!
    Multumesc, m-am ospatat de minune. Aici pot sa-mi fac de cap 😀

    Răspunde
    1. Va multumesc pentru urari si participare !
      Cam multa lume pe aici … cui sa-i raspund mai intai 🙄 :mrgreen:

     photo GoodNight-PinkRoses-1.gif photo flying-kiss-anim-flying-kiss-love-female-smiley-emoticon-000547-medium.gif

    Răspunde
  2. Frezioara, scuza-ma dar nu pe 31 martie,odata cu nepotul meu celmic..asa am eu notat!?😛 La multi ani,ma iarta~!

    Răspunde
    1.  photo aniversari_-1.gif

    La multi ani, Gratiela ! Sa ai o zi superba, plina de zambete si surprize frumoase. Pupici 😎

    Răspunde
    1.  photo aniversare_B.gif
      Sa ploua incet deasupra ta
      Cu picaturi de fericire
      Sa fie visul tau un zbor de implinire …
      Sa-ti fie sufletul scaldat in stropi de bunatate …
      Drumul vietii tale sa fie presarat cu bucurii si realizari !
      La multi ani, Marius !!!

     photo luiiyad2qtc_zpseb666202.gif

    Răspunde
  3. LA MULTI ANI❗ Sa-ti traiasca sotul cu multa sanatate sa va bucurati impreuna pana la adanci batraneti si sa aveti grija de sanatate ca sa puteti sa rupeti multi pantofi la nunta baiatului 😀 Te pupic draga mea si tot ce-i mai bun sa primiti de la viata. Pupici❤

    Răspunde
  4. PS Ieri trebuia sa-ti trimit felicitarile insa nu am avut timp am avut si un musafir plus cand e sotul acasa e nebuneala la mine si nu pot sta la calculator, a devenit un mos capricios 😀 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

