MPFM sezonul 6


logo

Articol anterior
Lasă un comentariu

264 comentarii

  1. sad angel

     /  Mar 4, 2017 @ 16:17

    Una calda, alta rece. Partea fericita e ca de luni incep serviciul iar partea trista e ca s-a sfarsit emisiunea mea favorita. Paula a promis ca intr-o forma sau alta acest show va continua intr-o forma sau alta, probabil cu o alta denumire. Sa dea Dumnezeu.

    Răspunde
  2. Buna dimineata,dragilor !
    Sad Angel si Frezii…..

    Astazi va urez sa aveti o zi speciala,cu sanatate,bucurii si tot ce va face placere , alaturi de cei dragi!
    Sa fiti iubite,respectate , intelese… ❤ si ocrotite si sa va impartasiti mereu numai din binele si frumosul vietii …
    Frumusetea zilei ne vine din numeroasele zambete imprastiate celor dragi si nu din previziunile meteo 😀 asa ca aveti grija cum si ce faceti ca sa va fie ziua mereu frumoasa !
    O primavara vesnica sa aveti in suflete !
    Va imbratisez cu drag
    La multi ani !

    Răspunde
  3. Bun gasit !
    Astazi,e zi de luni si 13 din luna lui Florar..afara e frig,cer acoperit si ploua usor…la mine aivci doar 6 grade.
    Poate ca pe la voi e primavara???E altfel,desigur … 😀
    O saptamana reusita !
    Zile senine si placute cu sanatate si numai bine !
    Va imbratisez!
    Am pierdut pana si obiectul „muncii”…oare mai revine ,MPFm????

    Răspunde
    • sad angel

       /  Mar 13, 2017 @ 17:39

      Buna. Chiar ma intrebam ce mai faci. Si in Gr ploua. Ma bucur ca imi merge bine la serviciu. Suntem doar femei in biroul in care lucrez si ma bucur ca ne intelegem. Suntem 8 la nr.

      Răspunde
  4. sad angel

     /  Mar 13, 2017 @ 17:43

    Buna ziua dna Anitanna. Ce s-o intampla cu frezii? Ma scuzati, v-am confundat de oboseala, in loc sa citesc Anitanna, m-am gandit la frezi, nu am citit si am crezut ca e ea. Mai ales ca am vazut scris „Bun venit”.

    Răspunde

  5. Buna dimineata,draga Frezii si Sad angel,voua si prietenilor !!
    HRISTOS A INVIAT !
    La multi ani tuturor celor care poarta numele Sfantului de astazi,GHEORGHE !
    Multa sanatate,bucurii nestiute,fericire si impliniri !
    Fiecare dimineata are un nou inceput sa stiti…
    O noua binecuvantare….
    O noua speranta…
    Sa le incercati si aveti ,obtineti pe toate.
    Sa nu uitam toate acestea….avem nevoie de ele… ❤
    O zi cu binecuvantari va doresc la fiecare ..sa fiti iubiti(e) si IUBIRE !

    Răspunde
    • sad angel

       /  Apr 26, 2017 @ 23:56

      Ce mai faceți? Mi-e un dor de mpfm. As da timpul inapoi, la fel si anii ca prea trec. De cand cu serviciul, am cam devenit nostalgica. Mi-e dor de libertate, dar pe de o parte si pe de o alta parte ma bucur in acelasi timp ca am un servici. Sănătate dvs, frezioarei si tuturor. Noapte buna.

      Răspunde

Lasă un răspuns

