Evenimente & Vestimentatii


Photobucket

Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Relatia dintre vestimentatie si personalitate

    Obiectele de vestimentatie sunt lucruri pe care ai ocazia sa le observi in permanenta, ori de cate ori ai de-a face cu cineva.

    Observand mai atent imbracamintea celor pe care ii intalnesti, ai putea spune ca alegerea si combinatia lor reprezinta o gama nesfarsita de posibilitati. Daca esti obisnuita sa citesti simbolistica tinutei, culoarea si materialele din care sunt confectionate hainele, accesoriile, este suficient pentru a deduce cate ceva despre persoana care le poarta.

    Inainte de a comunica verbal cu cineva, are loc un „dialog” prin vestimentatie. Cel mai adesea, acesta se refera in primul rand la pozitia sociala si la ocupatia persoanei. In acest sens, exista anumite tipare sociale care trebuie respectate, inclusiv in vestimentatie. Aceasta va „spune” foarte multe, de asemenea, despre felul tau de a fi, despre personalitatea ta.

    Din punct de vedere psihologic, as incerca sa fac o clasificare a personalitatii feminine, raportandu-ma la criteriul moda. Este de notorietate interesul pentru aceasta si consider ca este un punct de referinta important, care poate diferentia personalitatile feminine.

    Personalitate ” conservatoare ”

    Nu te imbraci dupa moda sezonului, deoarece consideri ca nu este absolut necesar; preferi culorile in tonuri inchise, indiferent daca sunt sau nu la moda, te caracterizeaza stilul clasic si cat mai comod in vestimentatie. In general nu porti decat bijuterii veritabile, dar numai cat se poate de discrete.

    Pretuiesti, inainte de toate, linistea si stabilitatea. Pui mare pret pe imaginea ta in fata celorlalti. Esti perfectionista aproape in tot ceea ce faci. Conteaza foarte mult pentru tine autocontrolul si stabilitatea in comportament. Te porti ca o persoana careia ii castigi mai dificil simpatia. Iti place foarte mult sa gatesti si esti cam exigenta cu proprii copii.

    Personalitate „adaptabila si acomodabila ”

    Te imbraci in functie de caz, de situatia in care esti pusa: acasa, la serviciu, la plimbare in parc etc. In egala masura poti sa porti coliere din pietre pretioase, ostentative, margele colorate asortate, pandantive sau… nicio bijuterie. Cerceii intotdeauna vor fi asortati la ceea ce preferi sa porti la gat, dar in acelasi timp pot sa nu existe, pur si simplu.

    Stabilesti cu usurinta relatii cu cei din jur, din diferite categorii sociale, regionale etc. Acestia, la randul lor, te accepta la fel de usor, deoarece esti o persoana calma, binevoitoare, stii sa te stapanesti in anumite situatii, iar atunci cand este necesar esti capabila de reactii rapide si energice. Poti castiga increderea aproape oricui. Esti constiincioasa si punctuala, fara a dovedi exces de zel.

    Personalitate „mereu tanara”

    Esti mereu, orice-ar fi, la moda, indiferent de varsta pe care o ai. Ai o receptivitate deosebita la schimbarile modei, doresti sa te simti si sa fii apreciata drept promotoarea celui mai extravagant stil, ceea ce te face sa fii in centrul atentiei celorlalti, in mod special prin acest lucru: iti plac combinatiile neasteptate de culori care socheaza, margelele si colierele sunt „bogate” si foarte viu colorate, cerceii si bratarile la fel. Accesoriile sunt la moda si cateodata chiar faci eforturi sa porti, de exemplu, pantofi sau sandale cu tocuri foarte inalte, daca asa se poarta.

    Tin sa mentionez ca relatia dintre vestimentatie si personalitate nu are un sens unidirectional. Ele se influenteaza si interconditioneaza reciproc. In acest sens, o stare de spirit negativa poate atenua pornirile avangardiste ale unei personalitati „mereu tinere” de exemplu, sau poate influenta tonurile de culoare alese in mod obisnuit. Un alt lucru important ar mai fi cat de mult esti dispusa sa cheltuiesti pentru a fi „la moda”.

    Tipurile de personalitate pe care ti le-am prezentat sunt desprinse din viata de zi cu zi si incearca sa catalogheze in numai cateva cuvinte relatia dintre vestimentatie si personalitate.

    Chiar tu insati, bazandu-te pe observatie si pe experienta acumulata, ai putea sa imbogatesti gama de relatii intre vestimentatie si personalitate, daca te intereseaza, folosindu-le ca punct de plecare pe cele de mai sus.

    Răspunde
  2. ~ Parfumuri in functie de anotimpuri ~

    Pentru fiecare anotimp se potriveste un anumit parfum. Regula de baza este ca in sezonul primavara/vara se poarta parfumurile fresh si florale, iar in sezonul toamna/iarna merg parfumurile tari cu note dulci si lemnoase.

    Parfumuri de primavara si vara

    Primavara sunt recomandate parfumurile fresh si florale cu note de frezie, lacramioara, liliac sau iasomie, cele cu mirosuri care inspira prospetimea precum floarea de cires, de piersica sau portocal si cele cu miros de bambus, muschi sau trifoi.

    Parfumuri de primavara: Daisy in Bloom de la Marc Jacobs, Angel Violet de la Thierry Mugler si Be Delicious de la DKNY.

    Vara este indicat sa adoptam un parfum light, fresh, floral sau fructal. Parfumurile citrice care emana miros de lamaie sau grapefruit sunt o alegere buna pentru o dimineata de vara. Tot niste parfumuri potrivite pentru vara sunt cele cu miros de mar, pierisica, pepene galben sau rosu. Pentru o senzatie de racoare, vara am putea purta si un parfum cu miros de menta sau o mireasma marina.

    Parfumuri de vara: Ming Shu de la Yves Rocher, Summer Vibrations de la Givenchy si Eternity Summer de la Calvin Klein.Parfumuri in functie de anotimpuri

    Parfumuri de toamna si iarna

    In sezonul toamna/iarna purtam parfumuri cu miros mai pregnant, parfumuri mai tari care rezista si mai mult pe piele.

    Pentru toamna se potrivesc parfumurile cu note florale de trandafiri sau crizanteme, cele cu note lemnoase de cedru, lemn de santal sau mosc dar si cele cu mirosuri de fructe.

    Parfumuri de toamna: Magnifique de la Lancome, Sensuous de la Estee Lauder si Outspoken de la Avon.

    Iarna, pe langa notele dulci – florale, putem alege un parfum care sa aiba si miresme de condimente festive precum scortisoara, nucsoara sau vanilia. In plus, iarna se mai potrivesc si parfumurile cu aroma de portocala, ciocolata, rom.

    Parfumuri de iarna: J’Adore de la Dior, Coromandel de la Chanel si Lola de la Marc Jabos.

    Totusi, indiferent de anotimp, trebuie sa retinem faptul ca alegera parfumului depinde de personalitatea fiecaruia, de starea de spirit, de momentul zilei si de ocazia cu care il purtam.

    Răspunde
  3. DESPRE PARFUMURI

    1. Clasa LUX – parfumuri care se produc in exemplare, ambalaje si arome unice. Se mai numesc «galeuri », avand sticlute din cristal, cu pietre si metale pretioase… Sunt foarte scumpe, un flacon de 50 ml putand ajunge si la cateva zeci de mii de euro. De regula, acestea sunt fabricate in serie unica foarte mica, cu o destinatie foarte precisa, in special VIP-uri din lumea artistica, financiar bancara, sportiva, a comertului cu bijuterii si, uneori, personalitati politice.

    2. Din Clasa A fac parte parfumuri pe baza de componente strict naturale, identificate atat in aroma (plante, flori, pulpe de fructe, pulpe de legume, ierburi aromate) cat si in stabilizatorul de aroma (de origine animala :castoreum, zibetta, mosc, ambra, sau de origine vegetala : radacini parfumate, mirodenii, rasini si esente lemnoase aromate).

    3. Clasa B – aromele pe baza de componente in amestec, naturale si sintetice, dar in totalitate sintetice la stabilizatorul de aroma. Intr-o proportie covarsitoare, rafturile magazinelor de profil, fie ele de lux sau nu, sunt pline cu asemenea produse.

    4. Clasa C – aromele compuse doar din elemente sintetice si, de asemenea, componente sintetice la stabilizatorul de aroma. Majoritatea producatorilor de parfum prefera aceasta varianta deoarece costurile sunt mai mici si, in afara de aceasta, au la dispozitie peste 5.000 de arome care provin din industria petrochimica, prin prelucrarea petrolului brut. De altfel, in lume, la ora actuala doar 6% o mai reprezinta masa de parfum natural, restul de 94% fiind parfumuri partial sau in totalitate sintetice. Singurele tari care mai produc parfumuri naturale sunt Franta si Italia.

    CARE AR FI PARFUMUL POTRIVIT ?

    Parfumul este ca o adevarata a doua piele, nu trebuie sa ne deranjeze, chiar nici nu trebuie sa-l percepem fizic, dar el trebuie totusi sa persiste cateva ore.

    Un parfum frantuzesc de buna calitate este ca un tablou realizat in nuante fine si cu o multime de tonuri abia perceptibile. El trebuie studiat indelung si indeaproape, pentru a putea fi apreciat din toate punctele de vedere.

    Pentru a putea aprecia un parfum trebuie sa tineti cont de cateva amanunte:

    – o atmosfera linistita;

    – lipsa altor mirosuri in preajma;

    – un psihic relaxat;

    Răspunde
  4. Primăvară-vară 2012. Tendinţe în încălţăminte

    Cu vârf metalic, transparenţi, cu șireturi, în culori îndrăzneţe sau pastelate, pantofii noului sezon reprezintă un must-have pentru orice fashionistă. Iată ce modele de încălţăminte nu trebuie să rataţi în acest sezon:

    Pantofi cu vârf ascuţit, metalic: În sezonul primăvară-vara 2012 renunţăm la botul rotund. Se poartă pantofii cu botul ascuţit, metalic, care dau ţinutei un aspect sofisticat. Fie că alegi un vârf metalic auriu sau argintiu, nu ai cum să dai greș. Designeri precum Louis Vuitton, Alexander McQueen sau Christian Louboutin au adoptat acest model de pantofi în noile lor colecţii.

    Detalii împletite: Asociate cu o platformă generoasă, împletiturile vor fi hitul acestui an. Mizează pe împletituri excentrice, în culori îndrăzneţe. Platforme supradimensionate: Spre deosebire de cele obișnuite, astfel de platforme nu sunt prea confortabile și nici nu arată extrordinar, ar spune unii. Dar gusturile nu se discută, iar democraţia în modă lasă loc experimentelor de orice gen.

    Neon, color-blocking sau nuanţe pastelate: 2012 este anul pantofilor strălucitori și îndrăzneţi. Ieși din anonimat purtând o pereche de pantofi în nuanţe metalice sau, de ce nu, neon. Nu uita nici de color blocking și alege culori tari, combinate în cele mai neașteptate moduri. La polul opus, noul sezon aduce, pentru firile conservatoare, pantofi în tonuri pastelate de roz, galben și albastru.

    Materiale transparente: În primavara anului 2011 a existat o încercare a designerilor de a aduce în atenţia femeilor de pretutindeni pantofii transparenţi, însă fără prea mult succes. În 2012 însă va trebui sa te gândești serios să îţi achiziţionezi o pereche de pantofi cu decupaje aparente, realizate din material transparent.

    Pantofi cu șiret: Șireturile rămân în topul celor mai populare tendinţe. Fiind tipice pentru o încălţăminte comodă, sport, șireturile îţi oferă un aer „cool” în verile călduroase.

    Răspunde
  5. Contraste, influenţe ale anilor ’60 şi cat eyes sunt doar câteva dintre elementele care descriu tendinţele din modă în anul 2013. Nu ne-am oprit însă doar la o simplă alegere a unor cuvinte cheie, ci le-am rugat pe Diana Enciu Alina Tanasă, fashion PRs şi fondatoare ale www. fabulosmuses.com, dar şi pe make-up artist-ul Mirela Vescan să ne ofere detalii despre ce se poartă anul acesta în materie de haine şi machiaj.
    „Back to basics, accesibil, şi uşor de purtat”, aşa descriu Diana Enciu şi Alina Tănase anul 2013 în modă.

    Cele două experte ne recomandă ca, în 2013, din garderobă să nu ne lipsească „o pereche de ochelari statement, un accesoriu (clutch/sandale/brăţări )“ din perspex, o rochie sau un sacou în dungi, o piesă de inspiraţie sport, un hanorac brodat, o rochie sport şi o şapca ultra glam” şi să luăm în considerare că anul acesta albul, negrul şi culorile neon sunt în tendinţe.

    Mai mult, în 2013 nu trebuie să evităm imprimeurile: dungi, grafisme, colaje din patternuri exotice, piele, dantelă,broderiii de inspiraţie orientală, materiale cu peliculă metalizată, accente florale, buline, checks, franjuri sau paietele aurii.

    Sezonul primăvară-vară aduce în centrul atenţiei contrastele, aerul vintage, dar şi elemente de inspiraţie japoneză.

    „Dacă în alţi ani tendinţele de primăvară-vară acopereau aproape toată paletă de culori şi imprimeuri, în sezonul primăvară-vară 2013, designerii pun accentul pe contrastul alb/negru, atât de simplu de abordat, fie că mergi la birou, fie la un cocktail”, explică Diana Enciu.

    „Însă sezonul nu se rezumă doar la acest contrast, ci te lasă să alegi între piese definite de volane, piese de inspiraţie orientală, color blocking, ţinute de inspiraţie 60s, costume masculine/smochinguri oversized sau slim, chimonouri sau rochii sporty, piele sau materiale metalizate. În primăvară această ai nenumărate opţiuni”, adaugă Diana.

    Mirela Vescan – când discutăm despre machiaj, „frumuseţea tenului era o prioritate a cosmeticii decorative, acum este foarte importantă sănătatea şi integritatea lui”, spune make-up artistul Mirela Vescan.

    Machiajul anul acesta trebuie să fie unul natural, iar sprâncele trebuie să fie bine marcate. În 2013, renunţăm la fardul de obraz roz pentru nuanţe naturale, bej, bej caisă, fardurile de pleoape roz sunt înlocuite cu cele maro-bej, iar creionul negru kajal, antialergic este preferat tuşului negru.

    „Machiajul natural este situat pe primele poziţii în tendinţe, cu scopul de a evidenţia trăsăturile frumoase ale feţei şi de a oferii pielii o transparenţa sănătoasă, frumoasă. Fondul de ten este fluid, hidratant, cu putere de acoperire adaptabilă, cu filtru de protecţie solară şi uşor de aplicat. Deja fondul de ten 2013 este de fapt o cremă, pe care trebuie să o folosim zilnic şi trenul va arată impecabil, instant”, precizează Mirela Vescan

    Pentru un machiaj natural, Mirela Vescan ne sfătuieşte să folosim tonuri de maro şi polen auriu, iar pentru a „rupe” dominaţia culorilor pământii, rujul poate fi şi roşu: „Machiajul ochilor este sofisticat, umbrele de bej, tonurile fine de maro şi polen auriu se vor aşeza pe pleoape astfel încât ochiul trebuie să fie mare, frumos şi natural. Mascara pe care o alegem pentru gene trebuie să ofere volum. Rujul poate fi ales în culori naturale sau roşu”.

    „Sprâncenele sunt foarte bine marcate şi în acest sezon, se vor alege farduri în culoarea naturală a părului, se găsesc foarte multe creioane speciale, uşor de folosit. Designerii au exagerat puţin prezenţa sprâncenelor însă pentru spectacol, noi trebuie doar să primim mesajul, ochii au nevoie de protecţia pe care o oferă sprâncenele, ele filtrează lumina şi praful şi completează/încadrează frumos privirea, ochii, fizionomia toată”, subliniază make-up artistul.

    Pentru 2013, în ceea ce priveşte alegerile pentru fardurile pentru ploape, culorile vedetă sunt bleu sidefat, turcoaz, bleumarin, albastru electric, iar pentru ruj, roşul este în continuare modern „frumos, luminos, voluptos, optimist, vibrant”.

    „Orange coral este o culoare care câştiga din ce în ce mai mult teren în preferinţele femeilor în în tendinţe. El poate fi prezent pe pleoape sau pe buze, cu textură mat[ şi uneori reflectorizant[ pentru club”, mai spune make-up artist-ul.

    Răspunde
  6. Photobucket

    Pe aceasta pagina ne informama doar, fara comentarii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: